Witam, piszę o marketingu sportu, ale w tym tygodniu przenoszę się na domenę… www.MarketingSportu.pl właśnie. Zapraszam od piątku 12 września!
Co mam Ci do zaoferowania?
Przede wszystkim wiedzę. I to podaną w ciekawy (tak czuję) sposób. Miejsc, w których poczytasz o marketingu jest tyle, ile butów New Balance na polskich nogach w tym sezonie :). Całe mnóstwo.
Kluczem jest znaleźć swoje miejsce. Nikt tak jak Paweł Tkaczyk nie czuje storytellingu, Mediafun pisze o blogerach, Ak-74 to „wywiadowca”, którego kochają start-upowcy, PR objaśni Ci Paulina Baer, a Natalia Hatalska wie wszystko o technologiach – jeżeli chodzi o spojrzenie na marketing przyszłości to ma przed nami z pół roku przewagi. Ja skupiam się na tym, co lubię, czuję i czerpię z tego dziką satysfakcję – marketingu sportu.
Piszących o tym nie ma wielu w naszym kraju – jeszcze nie ma! Moim celem jest osiągnięcie sytuacji, w której, drogi Internauto, chcąc poczytać o ciekawych kampaniach, trendach, informacjach, postaciach, czy wydarzeniach dziejących się na styku marketingu i sportu to po prostu zajrzysz do mnie.