reklaMAN, czyli hero marketingu sportu

Mówisz „marketing sportu”, myślisz o superbohaterach, herosach jak Superman. Nie biegam jak Bolt, nie rzucam jak Jordan, nie kopię jak Messi, ale moją mocą, mocą reklaMANa jest wiedza nt. marketingu sportu.

Krótko acz rzeczowo: tak się promuje derby Manchesteru

(Za m.in. who ate all the pies?)

BONUS: Daj like’a na FB:

https://www.facebook.com/WordPresscom/posts/764619170218912

 

About these ads

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

WordPress.com Logo

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Twitter picture

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Informacja

This entry was posted on 9 Grudzień 2012 by in ESPN, Krótko acz rzeczowo, spot.
Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.