reklaMAN, czyli hero marketingu sportu

Mówisz „marketing sportu”, myślisz o superbohaterach, herosach jak Superman. Nie biegam jak Bolt, nie rzucam jak Jordan, nie kopię jak Messi, ale moją mocą, mocą reklaMANa jest wiedza nt. marketingu sportu.

Krótko acz rzeczowo: lipa, ale fajna

Wiem, że to lipa. Cholewka Nike to nie struna, ale podoba mi się przede wszystkim idea.

Agency: Wieden + Kennedy Tokyo

(Za Today and tomorrow.)

BONUS: Daj like’a na FB:

https://www.facebook.com/WordPresscom/posts/763876966959799

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

WordPress.com Logo

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Twitter picture

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Informacja

This entry was posted on 30 Kwiecień 2010 by in ambient marketing, Internet, Krótko acz rzeczowo, Nike, viral, W+K.
Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.